Aj som fan.

Vad ont i magen jag har av alla jävla cupcakes, paj, godis, macker och skit jag lyckats få i mig trots att jag hade ont i magen som fan redan innan men är man mig så är man. En liten go bögig fika är väl aldrig fel. Att jag gillar att överdriva saker vad det än är, är väl inte direkt en underdrift skulle man kunna säga. Att få nog, kan jag inte ens stava till. Talat i metaforer då förstås. Stava är jag ju bäst på :P Varit lite off med bloggen över helgen osv men jag har varit sjuk(t) full ? Sjuk och full ? Helgen var tuff och det resulterade i en sleten och utmattad gnome som inte mådde så jättebra. Men det är på bättringsvägen. Det får vi hoppas iaf. Nu bänkar jag mig framför datorn med min godispåse och lite skön musik ! And this is what I got today btw;




Söta små örhängen till mina små gnome-öron !

Kjam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback