Sunday, bloody sunday !

MInns inte ens när jag skrev något här sist, så nu jevlar eller nåt. Har haft en riktig slappar-söndag med kebab å godis och Femmans Gossipgirl-maraton. Mina päron kom hem idag efter 8 underbara FF-dagar för mig. Så gött å vara ensam hemma men det innebär mkt ansvar, många blommor som ska vattnas och disken diskar ju inte sig själv tyvärr. Var borta på Ica-maxi förrut å kollade runt, verkade nice, stort och mkt grejer :D Hittade nån vibrator-maskin, man ställde sig på en platta å satte på så vibrera d som aldrig förr å lät som 3 borrmaskiner :S å när vi hörde de så smög vi därifån illa kvickt haha. Sen hade dom ljusstakar för 1 spänn styck. Det kallar jag rea de !
Nu ska jag lägga mig i sängen å kolla på Andra Avenyn, så hej hopp.


 Min fina utsikt från mitt rum

image33

Glöm inte d folk !! Karma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback