Rip your heart out.

Tjoflöjt bloggen det va ett tag sen. Har blivit disabled (handikappad) på ett eller flera sätt så är lite borta för tillfället. Men det blir nog bra ska jag se ! Shoppade me min lille camy camel häromdan, hittade en härlig klänning och ett fint linne, även så kallad bröst-tejp som var lite pinsamt att fråga efter, visste inte vad ja skulle säga riktigt så blev liksom öhh hej har ni såndär tejp till brösten ? sjukt go dag hade vi iaf satt vid den exotiska kungsbacka-ån å käka jordgubbar å kollade på båtar å försökte komma fram till om ån leder nånvart eller om dom bara åker fram och tillbaka i ån med sina båtar ? Gick väl sådär kanske :P 


Måste ge kredd till Marre som kom in från Göteborg när hon jobbade å körde mig till akuten häromdan med, jävligt uppsattat när folk ställer upp med grejer utan att man behöver tjata på dom även fast ja inte hade en tanke på att hon skulle göra det alltså. Men vad det än gäller så e det så jävla gött när folk kan ta initiativ för att göra något gött för någon annan fast jag är säkert sämst i världen på det så får jobba på det.

I fredags blev det lite öl å en krogrunda på 30 minuter i min nya klänning :P Va inte så sugen på krogen så räckte med en trevlig förfest :) goa bärs domdär föresten, Kroneburg eller vad dom nu heter ! Även kallat kärringöl om man e en riktig karl och dricker 10.0 öl till maten (nämner inga namn....) fyfan.

image65


image64


 Piss-suddigt med mobkameran blire men den vanliga kamerans bilder blir sketmörka utan blixt.

Jag vill må bra så jag också kan ha en rolig helg som alla andra säker kommer ha !! :)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Svar: Tack så jättemycket!

Fin outfit,
Ha en bra dag!

Postat av: Marie

Haha vem kan det vara som dricker så starka öl *host* To... Hahahaha!
Vad gulligt skrivet av dig om lilla mig. Allt för dig gömman det vet du! Nästa gång hämtar jag dig i Växjö när du har fått sparken hahahaha fyfan va knäckande! Kjamiz bäztizzz!

2008-06-05 @ 11:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback