ZzZzzz...

Orkar inte med mig själv ibland fattar inte varför ja inte bara kan gå å lägga mig å sova ??? Somna nog typ 3 igår, vakna c:a 6 idag å e skittrött men ligger å vrider mig för vill upp å spela poker, går upp innan 7 och tänker göra detta så är pokerrummen nere för uppdatering. Jahopp. Ringer kundtjänst å dom vet inte när dom e klara. Okej. Va skönt då kan jag gå å lägga mig igen eller ?? Eller så kan jag sitta å försöka logga in 10 ggr i minuten så ja loggar in exakt den sekunden dom e klara ???? Mmm det verkar ju vettigare så då gjorde jag det. Å nu sitter jag här idag igen skittrött, har inte sovit ut på jag vet inte hur länge. Får skylla mig själv, men ändå...




Lite sugen på dessa men vet inte. Vill hitta nåra sketsnygga heels å ha till jeans. Hittade ju ett par perfekta på Zara som var liknande men min size fanns ej :(


Nu - dusch
Sen - sova hoppas jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback