The power of TV-shop...

Satt å käka frulle framför teven idag konstigt nog, och eftersom det är ganska tidigt nu så va det 10 olika tv-shop-program som gick. Höll fan på å sugas in i teven, speciellt när dom snacka om nån sminkgrej som skulle göra så man såg ut som en "movie-star" osv. Va riktigt nära att jag sprang å hämtade telefonen men banka mig själv i skallen istället å stängde av teven. Det var mitt morronäventyr det. Jag tänker fan inte beställa nåt från tv-shop, det räcker med att pappa köpt sweber sweeper å massa annat pess därifrån :P



Hittat lite saker IRL idag istället =)



roliga skor, rolig väska, roliga tofsar allt va roligt ! Roligt för mig..


A just det, köpte fan storlek 35 på dojsen, sanslöst. Krymper mina fötter eller va händer !?!
Aja.. fyller 22 om en vecka å har hängt på barnavdelningen 2 timmar idag typ. Var hur kul som hellst. Så kan det gå.

Kommentarer
Postat av: Hp

Fint där!

Postat av: Camy

Fan va nice flickan min... de va inga dåliga köp inte gillar väskan som fan!

Jag e som du tösa faller rätt i fällan för de där jädrans tv shopp reklamen hahah

2008-07-07 @ 20:18:47
URL: http://camythecamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback