Sober up.

Körde en sober utgång igår igen trots allt. Onsdag å allt har inte vart ute på en onsdag på år å dar. Det var mkt bättre att va nykter när man hade med sig en jämlik (såklart)  Började på förfest i stan sen drog vi ut lite innan dom andra för vi (jag) tröttnade på att förfesta utan att förfesta. Träffade lite människor ute och inspekterade alla fyllon haha. Blev lite tjöt på slutet av kvällen tyvärr, det va lite otrevligt mén men. min matlagning gick ju kanon igår, börja med att ja satte en kastrull på plattan, glömde sätta på plattan å gick ut på balkongen å satte mig. Så, ja. :D Nu ska jag göra mina roliga ärenden som jag inte gjorde igår, jag gick på Ica en timme istället å kollade vilket te jag skulle ha (blev orientalisk kanel) lukta gott som fan å smakade helt okej, å köpte 6 chokladkaker till d. Såg säkert jättebra ut. Fan va jag hatar å göra grejer som man MÅSTE göra, fastän det inte är så jobbigt egentligen men hatar bara tanken på att man tvunget måste göra ngt. Ja ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback