Min nya leksak




Japp det e mamos nya toy ! Skoj skoj. Hoppas vi får många roliga timmar ihop. Idag e d slet, tog mina första bärs på en månad igår, käkade svingo lax på rumpan och efter det var man lite sugen på öl så det slank allt ner några stycken. Blev förföljd hela kvällen av en äcklig jävel, det förstörde stämningen rätt mkt. Kände att det va nåt som rörde sig vid halsen vid halsbandet typ å trodde det avr just halsbandet men nej då va det världens största spindel, så jag skrek å veva så den skulle försvinna. Vi satt då ute på rumpan så gick in å satte oss, efter en stund gick vi vidare till PN och efter en timma där när vi sitter på uteserveringen så känner jag spindeljäveln IGEN, på min hand denna gång..... Så han gömde väl sig i mitt hår eller nåt :( Äcklig stalker detdär !

Mitt hår som jag färga igår men det blev la sådär så ska färga d igen











Fick denna parfymen idag, jättego !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback