Me and the gubbs

Började dagen även idag med lite poker, körde lite sit&o's och det gick helt okej. Sedan bar det av med pappa i den nya lokalen där vi har varit och fixat lite idag. Och det bästa av allt är att den ligger i Fashionhouse :) Så vissa märken har sina showrooms där dom visar upp kläder där.









Och snett emot oss så har dom såklart väskor så jag var helt stirrig när jag kom in där å visste inte vart jag skulle ta vägen men kom hem med dessa. Pappa köpte även en till sig och en till mor.



en jädra massa fina möbler hade vi fått hem iallafall och sköna var dom med !










Så det vart jag å pappa plus två till gubbs idag, mycket gubb"humor" och snack. Trött i skallen med andra ord. Närå dom e för roliga. Lugn helg nu som sagt, ska bli asskönt, å så upp å jobba i helgen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback