Jävla b*js

Budat på ett par dojer på tradera, auktionen slutade för en kvart sen, loggade in typ 20 min innan å ingen annan har budit, perfekt ! Men så dom sista minuterna sitter jag å en å budar över varandra varannan sekund och just i sista sekunden kommer en tredje idiot in å vinner. BLÄ säger jag om det. Men men det går fler tåg. Säger man budar btw eller bjuder ? Bjuder betyder ju att man ger men aa ja vet inte. Jahopp bilderna funkar inte idag HELLER ? Eller ? Verkar inte så. Jag åt kvällsmat på BK igår btw, jag fick DUBBEL wopper ist för vanlig av misstag (!) förjävla gött, mkt kött ska d va :P Men nu ska jag nog slänga mig i duschen, har faktiskt lite ärenden att uträtta idag, sen ska jag tydligen iväg till 2 nördar och hjälpa dom me å laga mat ? Eftersom killar verkar tro att alla tjejer kan sånt, ojoj vad fel dom har.......... :)


edit 17:09

Bilder :D



ny snögg klänning




Nya favvo-väskan :D finaste presenten :)



nytt diadem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback