B-day

Grattis till mig. Nästa gång e d 23, då e d fan riktigt illa. Men iaf, idag ska jag vara glad å äta glassbomb ! Hoppas inte den sprängs ba. Ska ringa till Ur & Penn med, å fråga om dom har den klockan jag vill ha, hoppas hoppas !! Jag har skrapat lotter idag, det e sjukt skoj faktiskt fast deprimerande också, finns ju typ 2 lotter i hela Sverige med bra vinst, vann 15 kr dock ! Så jag ska inte klaga. Nu kom far hem me min frukost så nu blire käk !


edit 15:38

Dom hade en klocka kvar men med guldig strass å jag hatar fan strass :( Men ska dra in å kolla på den ändå tror ja i veckan om den finns kvar då dvs. Är jättemätt efter min goda födelsedagsmiddag (lax,mums) och snart blir d glassbomb (maräng,vispgrädde,glass å bär ihopsnurrat) hur gött som hellst ! Va nere å kollade på stan lite förrut å handlade upp lite av presentcheckarna jag fick, köpte bla detta


nähä funka fan inte å ladda upp bilder verkar d som, får la göra det sen då !


Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

grattis!

Postat av: Camy

Va e det gör en dag e det en vanlig dag... nej det är ingen valoig dag för det är bästisen födelsedag hurra hurra hurra.







2008-07-15 @ 11:38:38
URL: http://camythecamel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback