Är det inte sorgligt..

..att det är fler personer här i världen man stör sig på/hatar än man tycker om ? Å tom dom man tycker om kanske man hatar på ett eller flera sätt. Eller stör sig på. Men men det kanske bara är jag, jag vet inte. Fast antagligen inte eftersom det roligaste folk vet är å snacka skit om andra. Man kanske borde tänka efter lite innan man gör det, jag brukar faktiskt göra det IBLAND iaf, om man får höra nåt, typ "hörde du att BLA BLA gjorde BLA BLA". Men jaha, jag gjorde ju nåt liknande eller, det är väl inte så konstigt att man gör så, eller vafan som hellst men alla vill verka så duktiga å normala men sanningen är att ingen e fan det å d kanske folk borde börja inse istället för å försöka va nån annan än man e. Man vet ju ändå själv innerst inne vem man är och vad man gör och tänker när ingen ser på. Om nån gör ngt "dåligt" mot en, får man änna tänka till å reflektera över vad man själv har gjort innan, istället för att direkt dömma ut denna person och bara tänka fan va dum i huvet han/hon e. Sen har man ju alltid ett val också, ska jag gå runt och vara sur å bitter över nåt eller ska jag acceptera att det har hänt/är så och försöka va glad istället ? Fast det är inte så jävla lätt alltid å det beror väl också på vad det är för något men ändå. Mycket handlar ju om ens inställning. Aa jag vet inte varför det blev ett sånthär inlägg idag faktiskt, kanske bara svamlar såhär på morgonkvisten, klockan är ju trots allt bara 8 AM  å jag e uppe fast ja borde ligga å nana nu, e trött som fan. Har iaf fixat disken, mamma å pappa kmr ju hem idag. Lite jobbigt att mamma predikat i 3 år IGEN om vilka blommor som ska vattnas å hur dom ska vattnas osv å jag bara suckar å stönar som hon e dum i huvet å ba JAAA jag vet mamma. Så när hon ringde i förrgår å frågade lite skämtsamt "e blommorna döda nu eller HE HE" så ba stelnar ja till å kommer på att ja inte ens kollat åt vattenkannan eller blommorna för den delen. Mamma ba nädå jag skoja bara ja ba ehh hehe jag vet inte.  Men men så e d när man lämnar nåt levande i händerna på lilla mig antar jag  :S


JA JA det är bara att skratta åt all skit det känns så mkt bättre då :D  tänk på det


Å så ringer min bror från franska rivieran å har d gött å dricker öl å så sitter man här i äckel-KBA , jag vill resa bort !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback