Å harre guuuuud !

Va varmt det e idag fyfan va gött men svettigt ! Vart nere på stan å trängts med gamlingar på marknaden ! Kollade i affärer med å käka min goa choklad i solen :P Började dagen med att köra två pokerturneringar, den ena sket saj den andra blev ja fyra, klanta mig lite. Men man får vara nöjd för det lilla man vinner på SvS. Köpte iaf denna t-shirt





ett fint armband



och dessa jeans (snortajta hurk!!)




Och hade på mig detta




Nä får väl gå ut å sätta mig i solen i  7 minuter för det är väl så länge jag kommer palla ungefär :P

Kommentarer
Postat av: madde

hoppas du får en bra kväll !

Postat av: madde

sv: ja hon är jättemysig!

Kram!

2008-07-04 @ 09:12:07
URL: http://llundbeerg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback