Rättvist




Såg reprisen på Idol, gillar ju Robin som fan men han e ofta ganska kass så... Man kan inte ba va snygg d håller inte i längden :P Finnig han va på denna bilden btw, å vem fan bryr sig om att  han har fått en bil av sin farsa, e d så jävla intressant ? Står ju överallt. Aja hoppas Alice vinner, JA Kevin sjunger asbra, han e ju färdig artist å allt det där men han verkar så jäla dum, "första gången jag såg snö, jag äta den men en kille sa till mig, du ska inte äta snö, den kan va gul, ha ha ha" ba jaha han kom hit för ett år sen liksom å tror att man ska äta snö ? Å liksom åååh va duktig han e som har lärt sig svenska så snabbt å gud va han erkar snäll å trevlig men ja tycker ba d e störande att han smajlar å skrattar så överdrivet mkt HELA tiden. Aja skit i de !

Blir en 2dagars sup-helg, det va inte igår ! E sjukt slet idag, sovit pisslite som vanligt på bakfyllan... guitar hero va svinballt faktiskt, ska bli skoj å lira det ikväll igen :D

Kommentarer
Postat av: Mattias Lindblad

Ja, verkligen! Alice måste vinna!! :D



Hade ni kul igår? ;)

Postat av: Malin

eh det borde hon verkligen göra ja, haha.. om dem har några såna kvar :o

2008-12-07 @ 19:21:51
URL: http:// endelavmalin.blogg.se/
Postat av: Mattias Lindblad

haha, härligt :) Ne, vi skulle hem till mig och hämta Malin´s legg men så var vi rätt trötta och jag gick å la mig rätt tidigt :P

2008-12-07 @ 19:42:24
URL: http://mattiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback