Jag myser ikväll..

med mina fårskinnstofflor å mysbraller, magnumglass, chips å pepparkakor <3 Å ett jävla stört nät me som pajar mitt liv just nu, blir helt galen på det, kan inte göra nånting. Får gå å lägga mig i sängen å glo i taket istället kanske.. Våra pepparkakor e sjukt goa btw, jättetunna å krispiga som fan me lite citronsmak, man måste beställa dom i förväg å en burk kostar  200 spänn, så de e bra skit ! Men ont i magen får man likförbannat av för många...

Tog tag i mig själv å måla klart min målning förrut jag påbörjade i somras typ :P






så jävla skoj å måla me (olje)färg va det faktiskt, aldrig gjort nåt sånt innan. Så guitar hero:t i bakgrunden, så jäla djupt som det kan bli :P


Kommentarer
Postat av: Mattias Lindblad

Blev riktigt bra ju. Målar du mycket?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback