;(



E sjuk............................... Å ska jobba i helgen osv men känns inte som jag kmr bli frisk, min hals e piss å ja e varm :S
Får inte ens sitta vid datorn för mamma, eller rättare sagt jag ska "ge fan" i den -_- Det e la lite väl iofs. Men men lite feber hade la inte vart fel, ligga i sängen å va slet hela dagarna å va inne i dimman, fast de e rätt jobbigt å svettas hela tiden. Jag kommer ihåg när man va liten å va sjuk, då va d servande me kalle-tidningar, saft å blöta handdukar, nu får man en ipren å en rejäl utskällning istället. Fan va längesen det va man läste serietidningar, läste i en Kalle Anka på sjukhuset för ett tag sen så jäla bra e de. Synd att man läser slut dom på 5 min ba eftersom d e typ 4 meningar på varje sida.




Kommentarer
Postat av: mikaela

okej det är ju ganska smart :) tycker desutom de svarta är finast.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback