Åhh..

va bra Patrik va ! Sjukt bra faktiskt. Ska se han när han kommer till Liseberg i oktober eller det va med :) fick ett litet "moment" med han när vi mötte han efteråt me hahaha d ska ja leva på länge !! Åkte även lite efteråt, jukebox å virvelvinden blev det, höll på å dö i jukebox vete fan vad som har hänt me mig skrek som en gris å låg ner i bilen typ men men thats life. Jag som inte skulle åka nåt men blev så jävla sugen när vi va där.




I våran rosa bil :P





sjukt coola trähelikoptrar som ja inte sett innan som såg ut som sånna flying mounts som gnomes kan gö me engineering som ingen ville åka med mig tyvärr :(









fint halsband å top jag köpte idag som jag hade på mig :)



va sjukt sleten efter lisse iaf, sönderskreken å allt. Men det va skoj !! Får bli en lisebergsdag snart kanske :)


tog kort på Patrik å dom andra guysen men min kamera dog ju direkt när vi kom dit så tog dom korten me camys  kamera så får lägga upp dom sen !


hans nya låt Eldon e jävligt bra btw !

Kommentarer
Postat av: Camy

The Pink Car:D

Postat av: Mattias Lindblad

Grymt! Jag har inte vågat mig dit i år :P

2008-08-27 @ 22:16:45
URL: http://mattiaslindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback