Ojdå glassen smält !!

Ojdå glassen smält !!

Hahaha äääägd glass på pressbyrån... jaja idag är det messommar och dags för ett inlägg kände jag !
Marre har ju skaffat blogg nu med så får konkurera lite med henne
http://.marrelana.blogg.se
Så e d mä't ! Idag e Mamo sleten för hon drack öl igår ! Satt hemma hos A.J med Vivvi och Rickard å spelade vattenfall och spelade boule det va trevligt ! Skejtade även lite å killarna visade "fina trix" med cykeln :P
Sen lagade kocken fyllemat, äggröra å korv  å grejer så blev det bråk mellan mig och AJ för jag trodde inte jag skulle få nån mat, å de e känsligt det där med mat för mig... Jag måste ha mat hela tiden så ja inte dör !!!!!!!
Jag ska börja skate:a det ska bli så ball !! jJajaj..... Imorn fyller min  gubbe år dåva, jag å vivvi har köpt en liten rolig present som han ska få idag awwwwww...

Palla vem vill läsa min sletna blogg när marres intelligenta blogg finns egentligen ?? Ba idag har ja läst National geographics ba va ??????? Själv läser man serierna i GT typ..  jajaja nu ska ja försöka spela lite för wow verka funka.. bai bai bakis bhaiz !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback