Klad..

Klad
..var jag tydligen när jag kom hem på söndagsnatten för ett tag sen :D Igår shoppade jag lite me min älskling, han köpte fina solisar och shorts, jag köpte en väska och ett par shorts ! Najs najs.. Sen åkte vi hem o hade det mysigt å kollade på American Dad å käka lite göttaaaa ! Sketet väder e det idag också, regn och grejer fast de e rätt mysigt me regn :P Va å kolla på den nya lokalen igår med då , där jag ska få mitt eget kontor då va !! Det va så fint så...
Försökte lura in Moffanie (Tiffany,min hund) i en IKEA-påse förrut så ja kunde bära iväg henne men d va tydligen svårare än va de såg ut  0_o jäla smarta djur hundar får ja säga !! Å jag orkar inte bära henne längre, som jag gjorde förr i tiden när jag va ung å stark..

Jao jao that's it for today :D




Kommentarer
Postat av: Marre

Hahaha, när ska du sluta plåga Moffanie? Stänger in henne i garderoben osv, snart biter ("nafsar") la hon dig :D
Jajajaja hablo español jejejeje

Postat av: Magda

Hahaha nädu, biter hon mig så får hon rabies å de vet hon om den schpäde hunden !! assssk

2007-06-27 @ 13:30:17
URL: http://mamooshka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback