Nattblågg !

Nattblågg !

Va glada vi e jag o slet-marre va ?? Haha sletna goa göbbar... Klockan är nu en minut över midnatt så de é nattblågg på gång  Har precis nattat gubben min så han ligger här å söver så gott så, fastän jag alltid håller på å ska väcka honom hela tiden :P Stackarn... Tjo å tjim fyfan va gött det är å vara ensam hemma va. Hela veckan ut !!!! Gaaaaatt e rätt ord.. Saknar Moffanie iofs min söta lilla vovvsing MOFFF !!! AJ har haft sin dator här så har vi spelat WoW denna veckan tillsammans å d har vart så mysigt sååååå =) Försökte ju fixa med diverse datorer så att det skulle funka typ hela helgen men allt ville bara sepa hela jevla tiden så vi fick ingen ordning på det eller aa, AJ då för jag e ju n00b å kan inget men men.

Imorn blir det utgång i Gbg iaf ! Ska bli himla sköj, inte varje dag man e där :P Just det jag firar 10-dagars jubileum idag ! 10 dar kvar te min födelsedag (15e juli) håll utkik i KBA-posten för ja ska få en fin födelsedags-annons där har jag bestämt !!!!!!!!!!!!!! 21 sletna år har man levt i detta ställe vi kallar världen. Hurra för det eller inte :P Nu har man typ c:a 50 år kvar å leva då om man ska gå efter statistiken men det e la tvekis om man får leva så länge så som man håller på. Palla en 4e del av mitt liv e slut typ. Fan va snabbt tiden ska gå då !!! Nu får man ju nästan panik...... I mitt testamente ska jag ge bort alla mina kläder te UFF tror jag.. Det e mina värdefullaste grejer d, kläderna :P Jajajaja lite väl dethär va.

Nu ska ja spela lite så vi ses i dimman !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback