fyfan

fyfan

Nån mer än jag som får ont i hövvet av å kolla på bildjeveln ???? Psyk på hög nivå.. Iaf ! Rapport från fredagen då, det började nere hos vivvi i vanlig ordning, där söps de å sjungdes, sen avancerade vi uppåt te grannen å satt där å blev underhållna av en mkt intressant nostalgitripp en "gubbe" i sina late thirtees, upplevde just då som skulle visa alla sätt man dansade på förr.. Sen begav det sig ut på krogen dårå, mkt trevligt folk ute igår. Bla en kille som jobbar på ett ställe på Kungsmässan som kände igen mig å visste vem min pojkvän va, som kände för att berätta vad jag skulle få av min pojkvän i födelsedagspresent. Det blev inte så populärt när AJ fick veta det så han gick ner te kungs å skällde ut honom :P Jajaja...  Brukar aldrig ramla på fyllan men lyckades göra det igår när jag gick helt själv på väg hem. Slog i armen å låg å åmade mig en stund sen lyckades jag ta mig upp :P Sitter här med min bakfylla å myser lite, funderar på kvällen å sådär. Ikväll ska vi ju fira mig (jag fyller år imorn !!) ni som har Kungsbackaposten kanske såg den fina annonsen jag fått där av min älskling =))) Min förra födelsedag hade ju en annan kille födelsedagsfest så då leecha man lite på hans party (LAWWWL) Ball va den festen. Marre fick en *** * ****** hahaha........  Lille goe Marre säger ja ba. Jag hatar att jag hatar att sova, eller jag hatar inte å sova men ja orkar aldrig somna.. Så jävla trök å ba ligga där å blunda när d inte händer nåt.. så sätter ja på musik lr teve lr nåt men då kan ja inte heller somna för ja kan inte gö d om ja har massa ljud som stör. Så d blir att ja lägger mig i 5 minuter å försöker å sen ba hepp så går ja upp igen så får man gå ut helt sleten me sömnbrist å festa. Sånt e livet !!! Aja ska gå å lägga mig och försöka sova lite nu asssssssssg ses i dimman,,,,,,,,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback