Bloggslarv !

Nu var det änna längesen jag skrev i bloggjeveln ! :P Om intresse finns kan man ju dock läsa ett gammalt inlägg och låtsas att det är nytt, mina dagar har ju en tendens att flyta ihop och se lite smått lika ut (LOL)
Igår var det ganska kul iofs, spelade poker med pappa och A ll J  :D det var skoj fast ändå inte för jag blir så arg !!!!!!!!! Så då får man öppna fönstret så inte Mamo kokar över ! Igår var vi även i Sisjön och hade en liten utflykt :P Va och kollade i det köpcentrat där, hälsade på på Andreas pappas jobb och va på Inet o köpte nya tangentbord :D Helgen som gick va himla 3vlig, gick ut i Kungsbacka i fredags som vanligt och det är ju alltid lika trevligt, och i lördags va vi i horred där AJs pappa bor o söp me hans kompisar o gick på harrys o spela blackjack d va sketkul o mysigt :D han e så go min lilla AAAAAAA Jiiiiiiiiiii !!!!
Och i Söndags va d en förjevla go kebabpizza med lite storm på O_o fan va d blåste och strömmen gick ner hejvilt men men ! Gött å ligga inne i sängen då :) jao jao snart helg !!!

auf wiedersen, au revoir hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback