Galet !

Galet !

Galet ball outfit eller vad ?? Goa färger å massa goa kort ! :D Jahapp då var det Måndag igen och jag känner mig sleten och bakis idag med men men då e d la så.. Kollade på finalen i pokern på femman inatt, Anders Henriksson vann grattis säger vi till honom !! Blir alltid lika sugen på å spela när man kollat på poker !! =) Själv ska man dra på solsemester idag snart i solariet ! Goa grejer d..  Får ta me några plastpalmer o ställa i rummet och en liten paraplydrink ! Jag ska in på rehab btw ! Nä men jag ska sluta dricka  varje helg tror jag, ska försöka köra varannan istället fast d får bli om några helger för d händer en del det närmsta :P aja nu ska ja ta nåt å käka innan ja drar te hawaii (läs bowlinghallen)

*^_^* Min goa A.J e sötast !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback