Natt-blågg !

Hej hopp mitt i natta, klockan e tre och jag ska väl sova strax eftersom jag för en gångs skull har en TID ja ska passa :P Ska ta kvart i tolv-pendeln imorn å äta en liten go lunch i götet MMM gatt ! Kolla på lite goa kläder sen me hade varit 3vligt och mog1. Annars har ja inte gjort ngt direkt annorlunda, spelat lite poker, lite bw, lite WoW, ätit jävla massa chips o skruvar, legat i min säng osv !!!! sånna goa grejerrrrrr..
Sjungt lite me, ska ju va med i idol nästa år så håller på å tänker ut vilken låt ja ska sjunga på min audition, har några i tanken men tror ja ska ta boten Anna LAAAAAAAAAALFET. Om ja inte kommer med i idol ska ja söka te BB, och om inte det heller funkar så vete fan !! Nä men skämt o sido, ja ska nog inte det.

Jahopp... Eftersom det inte finns så mkt att säga om vad jag har gjort idag så får jag väl dra upp lite annat random-skit ! Nu e typ sommarn över kan man säga, det är snart NOVEMBER !!!!???? Det e typ månaden innan december, då det är julafton o grejer O_o  Då är det väl nyår snart igen med, då ska man få ångest över allt man inte gjort detta året, och loooooova att man ska göra det nästa ehhh....  Aja ska bli gött me lite go snö, det e fina grejer d, snö. Bäst e d när dom första flingerna kommer då sitter man (förhoppningsvis) vid ett fönster o ser d å så ba springer man ut o skrattar o hoppar WEEEEEEEE mm en go liten klyscha...

En liten gooo namn-dikt:

M-amooshka
A-lltid klad och snel hest
G-ris-Boel e min bästis
D-ricka e gött
A-nabola sterotyper
L-andsman 4ever
E-stet e jag inte
N-att > Dag
A-ffrohunden


Jaja ! Nu är den boorta ! Då kan jag ta sjääälvmord i frihet !

Natt natt ! A just d ja lova Ericson o skriva att han e dum, så Ericson e dum !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback