It's been a long time...

sen ja skrev i blågga ! Men nu blir det av :) Mitt i natta (klockan är 05:20 just nu) eftersom jag har fuckat upp mitt dygn rätt rejält dårå ! Men det é skönt, gött som faen o va uppe på natten :) Å så e d ju faktiskt freitag IDAG !!!!!!!!!!!!!!! Suttit i venten o spelat lite poker me marre ikväll himla ball !!!! Imorn blir d Onsala o kröka å på Lortag en liten goo sväng i Kba <3   MAAAAAMS GAAAATT  Hoppas på färdtjänst te onsala så man slipper åka kommunalt *HATA*   *LER*

Inatt ska det bli storm då får man akta sig så man inte blir fångad av en goo stormvind som carola blev. Hon har d inte lätt hon va tesammans me Runar BLÄÄÄÄÄ  !!!!!!!!!

Jag har köpt en ny söt leksak te min lilla Moffanie, hon gilla den jättemkt så håller hon den i svansen me munnen o ruskar om den som fan d ser asroligt ut hhahaha råffffffel !!!
Aja jag har mkt intressant att skriva om som vanligt, jag träffa Syssve idag han e  norsk, rätt trevlig men så himla seg ba !!!!! Nästa fredag blir d skövde på riktigt änna ! Inget ljug denna gången :P
Jaja nu får man nog dra nåra drag med tandborsten å sen slafen, GN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback