Nu djävlar !

Inte en dag försent att uppdatera blåggjeveln !! Freitag idag men känns mer som lördag lr nåt :P
Va å partajja på sticky igår, inte överdrivet länge dock laaaaal men hann med att ramla över 2 pers (inte jag dock) sjunga nationalsången, dricka en del, få se ett mynt bli "borttrollat" lr va d va han gjorde :P
sen bar det av hem te Marre på efterfest laaaaal 3vligt vare !!
På't snart igen då ! Skulle ju ba supa en dag denna veckan men det verkar änna inte bli så laaaal aja.
Hoppas det blir poker ikväll I <3 Poker !!!! Ja va på freeport igår det va sköjj.... fått tebaka mitt vaselin nu å  min tumring fan va göööööödish änna d va på tiden mina läppar frasar sönder lol.
aja ska försöka vila lite nu d kommer gå jättebra känner jag på mig men men du får ha d så himla bra !
Klad Helg ! / Mamooshka =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback