SNÖBLÅGG !!

Weee va mkt snö det e ute idag !! Alså fan, skulle komma i tid idag tänkte jag men ja kom inte alls istället O_o vaknade tio i nio ba va i helvete !!! så tänkte orkar inte komma försent idag med när ja va en o en halv timma sen igår så sket i det istället.............. -.-

Jejejeje har tatt lite roliga sepekort i snön idag det va skoj så träffa vi 2 mördarcolliesar som försökte döda oss men vi klara oss :D Att söta små hundar kan va så farliga *burr* Lägger upp några snökort här på blåggen !! Idag åt vi snabbfrukost också, tog 0 sek att göra, kall lasagne åt vi :D man får inte värma den för det e spenat i å värmer man spenat blir den dödlig tydligen ? Å orka dö typ.

På fredag ska vi äntligen till mig :P Inte vart hemma på 2 veckor !! eller jag hälsade på i fredags, typ gick upp på mitt rum o sminka mig, fick pizzapengar sen stack jag :P Men det e ju bara för ABF ligger asnära Jens eller asnära, nära iaf å från mig e det en bra bit o palla gå dit, får la ta bussen från stationen lr blää jag vet ej.. Änywäjj, thats it 4 tådäjj !

....MAMÅÅSHTKKKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback