Roliga spel... :)

Roliga och kluriga klickspel som är mkt bra tidsfördriv men varning för att man kan blir sur å så
http://jogos.hex.com.br/

Jag håller på med Escape from the tower, atm.. har la kört fast lite smått men det är bara en tillfällighet :D så har ja lyckats klicka på Back knappen å nån sepebanner så ja har fått göra om skiten några gånger då blir man inte så jävla glad men ändå... :D Jaja, igår var det värsta massa snö ute å kallt men vi tänkte att det inte skulle hindra folket från att dra ut på krogen, så vi förfestade hos Sahlin och drog ner till Kliv In vid 23:30 men d va inte en jävel där ? :DDet kom lite mer folk sen men det va segt O_o stack vid 1 nån gång... Men jag har ätit god pizza idag å köpt fin skjorta o så så ja e glad ändå å vi ska käka revben sen mums d e gött d :DSugen på hamburgare med men d verkar inte bli ngn *snyft* kommer tyna bort å då ska världen få ångra sig !!!! haaaa ska ja gå här o svälta -.-  snart har jag o Jens varit tillsammans 1 ½ år :D:D
*kjamizzajjj*  Lite pinsamt att jag inte ens vet hur gammal han e *opps* haha så fult va d typ häromdan
så snacka vi om ngt typ jag ba d känns som du e 21 å han typ hur gammal e jag då ? Jag ba ehh...
fick typ räkna fort som fan hur gammal han va å ba ehh :S:S:S men ja lyckades säga rätt sen haha så ägd blev jag iaf,  e la lite tankspridd ibland bara kanske :D aja ha en rolig lördagskväll själv ska ja softa med älskling !

// MAMÅÅÅTSJKA


Kommentarer
Postat av: Speggey Speggeysson

haha lite ägd där du!

2006-01-22 @ 21:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback