Dagens blogg :D

Okej, detta är bara såååå mig, skrev ett inlägg och klicka lite här å lite där så ojdå, inlägget är borta -.-
Anyway, idag var 2:a dagen på den där ABF-kursen jag ska gå i 4 veckor.  3 timmar om dagen (inklusive kafferast i en halvtimma)  omg liksom min tid är dyrbar men vad gör man inte för att försörja sin stackars familj. ABF är ett coolt ställe iaf, massa gamlingar som sitter där å gaymar tetris o harpan / virkar kläder till vitryssland - mkt underhållande ! Iaf när jag kom hem efter en hård dags slit slockna jag efter några minuters massage o powernappade i sådär 3 timmar. Sen skulle jag sleten o nyvaken göra pannbiff men ja missade nog nån viktig  ingrediens för dom liknade mer smulpaj ? T_T 

Nu är jag sjukt sugen på chips och Jens vägrar gå å köpa, jag har bönat, jag har bett men vad hjälpte det ? Så nu ska ja gå ut o dra några repor på hans bil tänkte jag o se vad han säger sen :]  Ehh va ? Att jag ska gå å köpa det själv ? Eru dum eller det e ju fan kallt ute !! <3

Kommentarer
Postat av: Speggey Speggeysson

Haha.. het blogg då :P
Ere kul på abf-kursen?`:P

Postat av: Mamooshka

hahaha aa den e fan het :D

2006-01-18 @ 18:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback