Den som väntar på ngt gått...

....väntar alltid på mamos blågg !! xD Weuuu massa dagar sen jag skrev här änna ! Vart ska man börja...
Kan väl börja med dagsläget kanske ! :D Var på ABF as usual, gick sedan i fan jävla slask.slasket med mina uberstövlar som e så läckra att dom läcker in :( helt blöta o iskalla fötter e inte skoj ! Fick värma dom med McFeast o co, så kändes det väl lite bättre O_O Å sköljde ner med en hemmagjordpizza oxå som jag o mamma gjorde, den blev god :D Å för att inte glömma dom goda nacho-chipsen som b e sååå goda !!
450 gram för typ 13 spänn liksom !! eller 13 va d kanske inte eller a jag vet inte men dom va billiga :D

Sista veckan på ABF nu :(  sen går allt tillbaka till det vanliga :O dvs sitta uppe till 5 å sova till 14 -.-
Just d vi var ute i Fredags oxå, det va rätt trevligt, fast kvällen kändes kortare än vanligt =) började dricka halv elva (sen tycker jag) åt en pizza innan oxå som va god :D så kolla vi på klassfesten o drack, efter 2 öl kände jag hur ögonlocken blev tunga o ögonen kändes grusiga, så vi pallrade oss ut strax efter dom var uppdruckna =) gött att förfesta i stan så d tog nåra min o gå ner till Kliv In hehe fast vi var bara där en kortis sen gick vi till Mingel o träffa Palo o sådär, va rätt packat där, mkt småglin osv :P Sen stog vi å väntade på taxi i en timma typ kändes d som, hade hunnit hem 10 ggr om på den tiden men ja menar palla gå hem.Kallt som as va d osv :S Taxi hem is teh shit när man har vart ute !!

Ska kolla Idol ikväll (amerikanska) det e skoj :) En asrolig blond tjej som va med på audition hon va blåst som en ballong o hade fetkonstig solbränna :P knall-orangebrun typ o så hete hon Crystal lol... Börjat kolla på Top Model oxå, oxå en bunt knäppa tjejer haha.... Gött å se att man inte e så dum ändå !!!

....*HOST*


Kanske ska jåjna Jens o kolla Prisonbrejk nu, det verkar rätt ball såg d i onsdags.. Så hare fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback